خودم هستم به روایتی دیگر

من وصله می زنم تکه های زندگی را ..

خودم هستم به روایتی دیگر

من وصله می زنم تکه های زندگی را ..

خودم هستم به روایتی دیگر

من همان هستم که می شناسید.به روایتی دیگر

پیام های کوتاه
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۳ , ۲۳:۰۰
    شادی
نوشته ها
آخرین نوشته ها

حرف

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۰۷ ب.ظ

هر چقدر هم در دنیای مجازی امنیت داشته باشم.باز هم همان کاغذ همان جلد همان مداد و خودکار های قدیم را دوست تر دارم. من هرگز دل از انه نمی کنم.اصلا شاید یک روز تمام دفترچه های یادداشت مجازیم ام را ببندم و یا درصفحه اولشان بنویسم انتقال یافت به این مکان :



  • دختر خیالاتی

حَرف (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی