خودم هستم به روایتی دیگر

من وصله می زنم تکه های زندگی را ..

خودم هستم به روایتی دیگر

من وصله می زنم تکه های زندگی را ..

خودم هستم به روایتی دیگر

من همان هستم که می شناسید.به روایتی دیگر

پیام های کوتاه
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۳ , ۲۳:۰۰
    شادی
نوشته ها
آخرین نوشته ها

شادی را پیدا کردم

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۳۲ ب.ظ

اصلا وقتی کلی سایت رنگی رنگی پیدا می کنم نمیتونم مقاومت کنم و همه جاشو زیر و رو می کنم. خصوصا وقتی چیزایی که یه مدتی بود دنبالشم رو اونجا پیدا کنم.انقدر دوست دارم وقتی یه پست هایی می بینم که هی پشت سر هم میگم اوه مای گاااش! و هی صفحه ها رو زیر و رو می کنم آخرشم چند تا سایت رو به علاقه مندی هام اضافه میکنم. احساس موفقیت و خوشحالی و بی غمی میکنم! حتی اگه فرداش امتحان داشته باشم !

  • دختر خیالاتی

حَرف (۱)

سلام. مطلب قشنگی بود. واقعا استفاده بردم. خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم.
خوشحال میشم سری هم به وبلاگ من بزنید. من یه نسخه پیچیم و توی وبلاگم اتفاقات جالبی رو که برام تو داروخونه رخ میده رو یادداشت میکنم. خوشحال میشم وبلاگ منو هم به علاقه مندی هاتون اضافه کنید.
پیروز باشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی