خودم هستم به روایتی دیگر

من وصله می زنم تکه های زندگی را ..

خودم هستم به روایتی دیگر

من وصله می زنم تکه های زندگی را ..

خودم هستم به روایتی دیگر

من همان هستم که می شناسید.به روایتی دیگر

پیام های کوتاه
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۳ , ۲۳:۰۰
    شادی
نوشته ها
آخرین نوشته ها

شتاب

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۶ ب.ظ

داشتم با خودم فکر می کردم که چرا خدا حرف هایم را جواب نمی دهد. به اینجا رسیدم که اصلا من چرا اصرار دارم این خواسته ام را براورده کند؟و به این جواب رسیدم که غرق در خیالاتی خوش هستم.بله خیالاتی خوش. خیالاتی که فقط آن سوی زیبای ماجرا را به من نشان می دهند.و حرفی از مشکلات نمی زنند.نمی گویند که آیا اگر خواسته ام براورده شود واقعیت های زندگی می گذارد من آن خیال های شیرین را به واقعیت تبدیل کنم؟آیا مجالی برای لحظات رنگینی که در سر می پرورانم خواهم داشت؟

  • دختر خیالاتی

حَرف (۱)

بنام خدا
سلام
وبلاگ خوبی دارید !
به ما هم سری بزنید درضمن ما همیشه آمادا تبادل لینک با شما هستیم !
آدرس ما : www.number1.blog.ir
موفق و موعید باشید !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی