خودم هستم به روایتی دیگر

من وصله می زنم تکه های زندگی را ..

خودم هستم به روایتی دیگر

من وصله می زنم تکه های زندگی را ..

خودم هستم به روایتی دیگر

من همان هستم که می شناسید.به روایتی دیگر

پیام های کوتاه
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۳ , ۲۳:۰۰
    شادی
نوشته ها
آخرین نوشته ها

پری

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۳۶ ب.ظ


پری همان دختری که نقاشی های مرا در آن دفترچه بزرگ دید و کمی مرا نگاه کرد و گفت: کودک. تا بحال کسی بخاطر نقاشی هایم به من نگفته بود کودک! همان دختری که فقط درس میخواند و اگر فقط یک دور درسی را بخواند حالش گرفته می شود! همان دختری که در رشته ای درس میخواند که یکی از مهم ترین کاربردهایش تدریس است ولی از درس دادن بدش می آید! همان دختر دلم به حالش تعجب می کند ...



  • دختر خیالاتی

حَرف (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی